Tekoäly apuna markkinointitekstien luomisessa: ChatGPT, CoPilot ja Gemini vauhdittavat sisällöntuotantoasi

Oletko koskaan miettinyt, miten nopeasti ja helposti voisitkaan kirjoittaa tekstejä? No, ChatGPT ja muut vastaavat sovellukset ovat täällä apunasi. Nämä tekoäly-chatbotit voivat mullistaa sen, miten yrityksesi luo markkinointisisältöjä. Mutta miten niitä oikeasti käytetään? Mietitkö, onko se vaikeaa? Ei ole! Seuraa näitä ohjeita, niin homma hoituu! Mieti ensin, ketkä ovatkaan kohderyhmäsi. Ovatko ne 50-vuotiaita golfin pelaajia…

Tekoälyn vaikutus hakukoneisiin ja SEO-markkinaan: Mitä pienyritysten ja markkinoijien on tiedettävä

Tekoäly (AI), erityisesti generatiivinen tekoäly, on nopeasti mullistamassa hakukoneiden toimintaa. Seuraavan vuoden aikana näemme suuria muutoksia siinä, miten hakukoneet, kuten Google ja Bing, toimivat ja miten yritykset voivat hyödyntää niitä osana markkinointistrategiaansa. Googlen uusi Search Generative Experience (SGE) -toiminto mahdollistaa käyttäjille entistä interaktiivisemman hakukokemuksen. Tämä tarkoittaa sitä, että käyttäjät voivat saada suoria vastauksia kysymyksiinsä ilman…

Mikä on Google Analytics 4 (GA4)

Google Analytics 4 (GA4) on uusi versio Google Analytics -verkkosivustojen analytiikkatyökalusta. Kuten edeltäjänsä Google Analytics Universal, Google Analytics 4 on suunniteltu tarjoamaan tietoa sivustojen kävijöiden käyttäytymisestä ja auttamaan yrityksiä ymmärtämään, miten heidän sivustonsa toimivat ja miten ne voivat parantaa käyttäjäkokemusta. Miten Google Analytics 4 (GA4) eroaa Google Universal Analytics:stä? Google Analytics 4 (GA4) on uuden…

Google Tag Manager taginhallintajärjestelmä

Google Tag Manager on verkkosivustojen hallintatyökalu, jonka avulla voit hallita ja seurata verkkosivustojensa sisältöä ja toimintoja. Se mahdollistaa sivustojen omistajien lisätä ja päivittää sivuston sisältöä ja toimintoja ilman, että heidän tarvitsee muokata sivuston lähdekoodia. Google Tag Manager -taginhallintajärjestelmää ei ole tarkoitettu vain analyytikon tai verkkopalvelukehittäjän työkaluksi. Tavallinen verkkosivuston omistaja hyötyy Google Tag Managerin käyttöön otosta.…

6 erilaista pienyrityksen CRM-ratkaisuvaihtoehtoa

Artikkeli julkaistu ensimmäisen kerran www.pienyrityskonsultit.fi -blogissa. Jokaisen pienyrittäjän arjessa tulee hetki, jolloin on mietittävä uudestaan vanhoja käytänteitään. Itselläni valokuvausbisneksessäni tuli eteen tämä tilanne, kun huomasin erilaisten tekemättömien töiden kasaantuvan liian suurella vauhdilla. Suurin ongelmani tuntui olevan, että joku asiakkuuksistani saattoi jäädä kokonaan hoitamatta. Tämä johti myös  siihen, että osa tulleista prospekteistani kylmeni turhankin nopeasti. Ja tämähän…